Yaezakura

Sunday, March 4

はるやすみ!

I am just beginning to think that taking three Asian languages at once is ...not very smart :T I hope the much needed break granted by Spring Break changes my mind. Soon.

On a brighter note, Spring Break official starts Thursday night! On a darker note...this is the last Spring Break I'll ever have as a college student. What did I do my other two Spring Breaks? Naturally, nothing. I guess I'll have to compensate for them this come around.

And so to steer this blog from madness, a bit of Japanese...

しゅうまつははるやすみです。とてもうれしいですよ。ちょっとつかれたからやすみがほしい。もくようびにクラスが 6じにおわります。おわってはやくりょうへかえってにもつをもってくうこうへいかなければまりません。わたしはともだちとあいにゥンヅンヘいきます。きにょうびにゥンヅンにつきます。ゥンヅンへいくのまえにじゅんびをしなければなりませんでもじかんがあまりありません。こんしゅうレポートとスピーチとしけんがたくさなります。そしてともだちがおかしがたべたいからつくらなければなりません。じゃ、わたしはべんきょうにいきます。。。さようなら~

3 Comments:

  • At 3/05/2007 08:45:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    もうすぐ春休みですね!その前はいそがしいとおもいますが、春休みにゆっくり休むことができるから、今はたいへんでも、がんばりましょう!

    ゥンヅンはどこですか。アメリカにありますか???

     
  • At 3/11/2007 03:39:00 PM, Blogger mintchocolate15 said…

    Yaezakura さんはどの語をべんきょうしていますか。私もたくさんべんきょうしています。今、えい語と日本ごをべんきょうします。それから、私は子供のときまでタイもべんきょうしています。

    わはしのはるやすみはおわりました。ざんねん。。あした、学校に帰ります。

     
  • At 3/12/2007 12:10:00 AM, Blogger Aikyo said…

    私はキョで、バジニア大学の学生です。はじめまして!
    パトさんは私のクラスメートですよ〜このセメステーの前ヤエザクラさんはパトさんを知っていますか。これはたのしいですよ。
    明日は休みの後ではじめての日ですが、まだたくさんの読み物をよんでいません。たいへんですね。今週たくさんべんきょうするつもりですよ。

     

Post a Comment

<< Home